Apple-asiantuntija:
Plan A Consultingin tavoitteena on tarjota maan asiantuntevinta, korkean tason osaamista asiakkailleen, loistavalla asenteella ja asiakaspalvelulla.
Yrityksen muuta infraa unohtamatta:
Ominta aluettamme ovat Apple-ympäristöt ja -ratkaisut, iOS mobiiliratkaisut, integrointi sekaverkkoihin, varmuuskopiointi- ja palautusjärjestelmät, lähiverkkoratkaisut, langattomat verkot ja tietoturva.
Asiakaslähtöisesti:
Asiakastyytyväisyys perustuu jokaisen asiakkaan tarpeisiin ja budjettiin räätälöityihin ratkaisuihin. Tämän mahdollistaa korkea osaamistaso sekä tuotekentän ja mahdollisuuksien laaja tuntemus. Tarjoamme asiakkaillemme vain hyväksi todettuja ratkaisuja ja tuotteita.
Ei vain ongelmien ratkontaa:
Painopiste on yrityksen tietotekniikan kehittämisessä, liiketoimintaa tukien ja tulevaisuus huomioon ottaen.
Monenlaisille yrityksille:
Plan A:n asiakasyrityksiä ovat mm.:
- Pienet ja keskisuuret Mac-valtaiset yritykset, koko tietotekniikan hoito.
- Yritykset joiden omalla IT-osastolla ei ole resursseja tai tietotaitoa Apple-laitteiden hoitamiseksi.
- Tuki- ja asiantuntijaorganisaatiot joilla ei ole omaa Apple-asiantuntemusta tai se ei ole riittävää vaativimpiin tehtäviin.
- Kaikenkokoiset konsultointipalvelua tarvitsevat yritykset ja oppilaitokset.
Yhteistyössä:
Laajan kumppaniverkoston ansiosta yrityksesi tietotekniikka ei jää vain yhden tahon kontolle.
Asiantuntijuutta koko maahan:
Päätoiminta-alueemme on pääkaupunkiseutu mutta sopimuksen mukaan palvelu on saatavilla koko maahan. Kun asiakkaan tietotekniikka on saatettu hyvälle perustasolle, tarvitaan asiantuntijaa vähemmän paikan päällä ja jatkossa tuki voidaan hoitaa pitkälti etäyhteyksillä.
Huipputason osaamisella:
Yrityksen henkilöstöllä on Applen korkein sertifiointitaso Mac-työasemissa ja palvelimissa.
Perttu Aaltonen:
Perttu on pitkän linjan Mac-ihminen joka on toiminut Apple-asiantuntijana 10 vuotta. Tältä ajalta hallussa on kaikki Applen työasematuen ja palvelimien sertifioinnit. Tarkemmat tiedot löytyvät Pertun LinkedIn-sivulta. Jatkuva halu kehittyä on mahdollistanut kyvyn omaksua nopeasti uusia asioita, taito joka on nykypäivän tietotekniikassa keskeistä.
“Halusin perustaa yrityksen jonka asiakkaana haluaisin itse olla. Toisin sanoen, tarjota korkean tason osaamista hyvällä asenteella ja asiakaspalveluhengellä.”